اجرا و نصب سقف شیب دار در ساختمانهاي صنعتي، آلا چیق ها و ساير ابنيه مشابه كه معمولاً دهانه بين ستونها و ديوارها از حد معمول بيشتر است، به منظور احتراز از كاربرد تيرهاي بتني و آهني سنگين، استفاده می شود. اجرا و نصب سقف شیب دار مواقعي كه سقف ساختمان ویلایی مورد استفاده طبقات بعدي قرار نمي‌گيرد، ممكن است به دلايل گوناگون از اين نوع سقف استفاده شود. در مناطق سردسير و كنار دريا كه نزول برف و باران زياد است، اجرا و نصب سقف شیب دار باعث مي‌شود كه برف و باران به راحتي از لوله ناودان يا لبه سقف به خارج ريخته و احتياج به برف‌روبي نداشته باشند. سقفهاي شيبدار در مقايسه با سقفهاي مسطح به مواظبت كمتري احتياج دارند و اجراي آنها از لحاظ اقتصادي مقرون به صرفه است. علاوه بر اينها در برخي از نقاط ممكن است ورقهاي پوششي به عنوان عايق رطوبت روي سقفهاي شيبدار بتني يا طاق ضربي قرار گيرند. در مورد اخير بيشتر از ورقهاي آزبست و سيمان استفاده نمي‌شود بیشتر از سفال و تایل بتونی که هیچ گونه مواد سرطان زا در انها وجود ندارد استفاده میشود.
اجرا و نصب سقف شیب دار مي‌توانند با شيب يكطرفه، دو طرفه و يا به صورت دندانه اره باشد كه نوع اخير بيشتر در كارخانجات و براي استفاده از نور كاربرد دارد. اجرا و نصب سقف شیب دار ديگري نيز وجود دارد كه كمتر متداول است.
در اجرا و نصب سقف شیب دار سقفها به صورت زیر طبقه بندی می شوند:
طبقه‌ بندي با توجه به جنس مصالح, سقف های شيبدار معمولاً روي خرپاهاي فلزي يا چوبي قرار مي‌گيرند، علاوه بر خرپا در برخي از موارد ممكن است اين پوششها روي سقفهاي بتني شيبدار نيز قرار بگيرند.

نکات اجرا و نصب پرچین سقف شیروانی
اجرای سقف شیروانی دارای مراحلی است ،در ابتدا سازه آهن کشی بر روی طبقه آخر بنا سوار می شود و بر روی آن پوشش سقف شیروانی قرار می گیرد، در مرحله ی بعد زیر سازه از انواع عایق های حرارتی و صوتی استفاده می شود.
ساختارسقف شیروانی از چهار عنصر اصلی تشکیل شده است:
اسکلت با خرپا سازی و شاسی کشی که معمولا با قوطی فلزی انجام می شود در این مرحله که اصطلاحاً سربندی نیز گفته می شود شیب های سقف طبق نقشه طراحی شده اجرامی شود.
اجرای شاسی کشی چوبی جهت ایجاد شبکه یکپارچه به منظور بستری مناسب برای اجرای پوشش سقفی نهایی.
اجرای عایق حرارتی(درصورت نیاز به سقف گرم) و همچنین در این مرحله در صورت نیاز می توان لایه های ضدرطوبت قیری را به منظور جلوگیری از نشتی آب ، نم و تعرق اجرا نمود.
نهایتاًاجرای تایل های پوشش سقف شیروانی با رعایت اصول نصب مریوط به نوع پوشش سقفی مورد استفاده.
شرکت بهسازان با کادر مجرب در اجرا و نصب پرچین سقف شیروانی شما مشتریان عزیز را یاری می کند.

شرکت بهسازان در زمینه اجرا و نصب سقف شیبدار آماده همکاری با مشتریان عزیز می باشد.

فروش ساندویچ پنل سقفی-01
اجرا و نصب سقف شیبدار-01