مزایای خرید آردواز :
ـ به دلیل تولید تحت فشار بالا، مقاومت و دوم آن فوق‌العاده بیشتر از ورق صاف معمولی بوده و خواصی مشابه سنگ طبیعی پیدا می‌کند.
ـ آردواز سبک، غیرقابل نفوذ و پوششی است بسیار مناسب که به ساختمان نمای فوق‌العاده زیبا و کلاسیک می‌دهد.
ـ آردواز با دقت فراوان و به شکل انبوه تولید می‌شود. برش و سوراخهای مربوطه توسط دستگاههای دقیق و مدرن در کارخانه انجام می‌گیرد تا این محصول برای نصب آماده باشد و زمان کوتاهی برای نصب آن صرف شود.
نحوه اجرا و نصب آردواز بصورت صحیح و طبق استاندارد :
۱٫ تهیه جنس خوب آردواز
۲٫آهنگری و زیر سازی فلزی
۳٫ شاسی کشی و زیر سازی چوب با فاصله ۲۰ سانت
۴٫ نصب آردواز با رعایت استاندارد
۵٫ نصب فلاشینگ و تیزه ها جهت آب بندی
در اجرا و نصب آردواز زیر سازی با شبکه های چوبی ساخته می شود. تیرچه های حمال به فاصله ی ۹۰ سانتیمتر در امتداد شیب دامنه نصب می شوند و روی آنها تیرچه های افقی به فاصله ی ۲۰ سانتیمتر از یکدیگر قرار می گیرند.از قسمت پایین طوری نصب می شود که ۳ لایه روی هم قرار بگیرد نحوه ی روی هم چیدن آنها طوری است که ردیف های بالا روی فصل مشترک ردیف های پایین را پوشش می دهند برای این منظور لایه اول را با آردواز کامل شروع می کنند هر آردواز با ۲ سوراخ که در لبه های طولی در فاصله ی ۴۰ سانتیمتر دارند ، به وسیله میخ از بالا به چوب چار تراش زیر کوبیده می شوند و لایه دوم را با آردواز نیمه نصب می نمایند. در لبه پایین آردواز ، سوراخی تعبیه شده که به وسیله ی گرام پن زیر دو آردواز پایین قرار گرفته و میله ی مسی آن ، از سوراخ آردواز بالا عبور نموده و هر سه را به هم محکم می کند. جهت آب بندی هرچه بهتر در نصب آردواز ۶۰×۳۰ سانتیمتر فقط یک سطح ۳۰×۲۰ سانتیمتر را پوشش می دهد و بقیه ۴۰×۳۰ سانتیمتر زیر هم قرار گرفته و یکدیگر را می پوشانند.در خط الراس دو دامنه از تیزه های نیم گرد استفاده می شود و به چارتراشه زیر ، میخکوب می شوند که با بست های مخصوص به یکدیگر محکم شده و به چار تراشه زیر میخکوب می شوند.بعداز اتمام کا کار فرما میتواند به رنگ دلخواه نقاشی کند
شرکت بهسازان در اجرا و نصب آردواز که درشکل های لبه هلالی و لبه مستطیل تولید میشود آمادگی ارائه خدمات به مشتریان عزیز را دارد.

آردواز-015
آردواز-004