09122714743 (7)09122714743 (2)09122714743 (9)09122714743 (8)در پوشش سقف سوله می توانید از موارد زیر استفاده کنید:

۱-ساندویچ پانل سقفی و دیواری از نوع پلی یورتان

۲-ورق گالوانیزه رنگی و پشم شیشه و توری مرغی

۳-ورق گالوانیزه ساده و پشم شیشه و توری مرغی

۴-ورق آلومینیوم و توری مرغی و پشم شیشه

پوشش سقف سوله که با استفاده از ساندویچ پنل سقفی و دیواری است، که پر طرفدار ترین و اصولی ترین نوع پوشش است. ساختار آن به این شکل است که بین دو ورق لایه ای فوم تزریق می کنند و اصطلاحا به آن پوشش ساندویچی گفته می شود. پوشش های از این دست ، استحکام خوبی در برابر زلزله و دیگر حوادث خارجی دارند به علاوه عایق بهتری برای صدا ، رطوبت و حرارت به داخل سوله هستند. در ضمن اجرای این نوع پوشش سقف برای سوله سریع تر از انواع دیگر انجام می شود و این سرعت موجب کمتر شدن زمان اجرا و در نتیجه هزینه می شود. از ساندویچ پانل در پوشش سقف سوله های ورزشی ، سوله های صنعتی ، آشیانه ی هواپیما ها و ده ها نوع سوله ی دیگر استفاده می شود.

نوع دو و سه و چهار که ورق گالوانیزه رنگی و ساده و آلومینیومی با انواع عایق پشم شیشه ، فوم ، کارتن پلاس و پشم سنگ برای اجرای پوشش سقف استفاده می شود.

شرکت بهسازان در اجرا و نصب سوله از مرحله فنداسیون و نصب سوله و اجرای پوشش سقف و شیروانی با ورق های گالوانیزه رنگی با توری مرغی ، پشم شیشه و پشم سنگ و اجرای ساندویچ پانل سقفی و دیواری برای سالن های ورزشی ،  سردخانه ، انبار ، میادین میوه وتره بار ، فروشگاههای زنجیره ای ، سالن های صنعتی و نگهداری دام و طیور با آب بندی کامل اجرا کننده می باشد و همچنین برای زیبایی سالن ها برای نمای بیرون از طرح نما و لمبه و دامپا برای دور آن استفاده می کند.